۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
فعالیت «شرکت های پلاک کوبی و هویت دام» سمنان زیر ذره بین می رود 
معاون جهاد کشاورزی سمنان در گفتگو با بازار:

فعالیت «شرکت های پلاک کوبی و هویت دام» سمنان زیر ذره بین می رود 

سمنان- عادل معاون جهاد کشاورزی از تشکیل تیم بررسی و راستی آزمایی عملکرد شرکت های پلاک کوب و هویت دام در کلیه فرایند گذاری دام خبر داد. 

حمیدرضا عادل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به تشکیل تیم بررسی و راستی آزمایی عملکرد شرکت های پلاک کوپ و هویت دام، گفت: با عوامل ذیربط در تخلفات پلاک کوبی و هویت گذاری دام برخورد می شود تا از تخلفات احتمالی جلوگیری گردد.

وی برگزاری جلسه توجیهی با متولیان و پیمانکاران هویت گذاری دام استان و بازآموزی فرآیند را ضروری دانست و افزود: سامانه ای کاربران هویت دام خود را در آن بارگذاری می کنند نیز باید روزانه به روز رسانی شود تا وضعیت دام های انتقالی و کشتاری مشخص شود.

معاون جهادکشاورزی درباره مشکلات و موانع مبازه با قاچاق مراتب هشدار دادو بیان کرد: در صورت بروز مشکلات و موانع در امر مبارزه با پدیده قاچاق، دستگاه های اجرایی و عضو کمیته موارد را به دبیرخانه کمیسیون استان و دادستانی مرکز استان گزارش دهند.

عادل درباره سامانه تریس ( سامانه شناسایی و ردیابی دام زنده) اظهارکرد: چنانچه در خصوص سامانه تریس،مشکل لینک به سامانه هویت گذاری رفع نشده بود، موضوع در جلسه بعدی کمسیون طرح موضوع شود.

به گزارش بازار، در روزهای اخیر چندین مورد گزارش اعطای پلاک های فَله ای دام به دامداری ها برای دریافت سهمیه سوخت بیشتر در استان سمنان گزارش شده است به نظر می رسد نظارت بر این موضوع نیاز مهمی در استان محسوب می شود.

کد خبر: ۲۵۵٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha