۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
عدم حضور شرکت های تسلیحاتی اسرائیل در نمایشگاه هوا فضای دوبی

عدم حضور شرکت های تسلیحاتی اسرائیل در نمایشگاه هوا فضای دوبی

نمایشگاه صنایع هوایی دوبی در حالی برگزار شد که شرکت صنایع هوافضای اسرائیل (IAI) با غرفه ای خالی در این نمایشگاه حضور داشت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ نمایشگاه صنایع هوایی دوبی در حالی برگزار شد که شرکت صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی (IAI) با غرفه ای خالی در این نمایشگاه حضور داشت.

همچنین شرکت سیستم های امنیتی رافائل اسرائیل نیز نخستین روز برگزاری این نمایشگاه را با غرفه ای خالی آغاز کرد که گفته می شود دلیل این عدم حضور، درگیری در نوار غزه است.

این در حالیست که هنوز از سوی طرف اسرائیلی هیچ گونه دلیلی برای چرایی عدم حضور در این نمایشگاه اعلام نشده و از سوی دیگر نیز شرکت تسلیحات سازی اماراتی EDGE در سال ۲۰۲۱ قرارداد همکاری مشترک با این دو شرکت صهیونیست به امضا رسانده بود؛ قراردادی که با توجه به جنگ در غزه تکلیف آن مشخص نیست.

اما نکته جالب توجه در این نمایشگاه، تخصصی غرفه اختصاصی به این دو شرکت صهیونیستی بود که علیرغم شکل گیری و تشدید جنگ در غزه، غرفه اختصاصی به آنها تخصیص داده شده و همچنین دکوراسیون داخلی غرفه نیز کاملا آماده پذیرایی از نمایندگان شرکت های اسرائیلی بوده است.

گفتنی است کشورهای اسلامی طی روزهای گذشته خواستار تحریم فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی شده اند؛ موضوعی که عدم حضور شرکت های اسرائیلی در نمایشگاه هوا فضای دوبی به آن باز می گردد.

کد خبر: ۲۵۵٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha