۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
شهریه‌های خارج از عرف تا پایان سال تحصیلی به خانواده‌ها بازگردانده شود
معاون وزیر آموزش و پرورش:

شهریه‌های خارج از عرف تا پایان سال تحصیلی به خانواده‌ها بازگردانده شود

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: مدارسی که شهریه‌های خارج از عرف از والدین دریافت کرده‌اند، باید تا پایان سال تحصیلی مبلغ را به خانواده‌ها بازگردانند.

به گزارش بازار، احمد محمودزاده درباره چگونگی بازگرداندن شهریه‌های خارج از عرف در مدارس غیردولتی به والدین، اظهار داشت: در زمینه تخلف شهریه‌ای اولین اقدام این است که شهریه به خانواده‌ها برگردد؛ اگر مدارس این‌ اقدام را انجام ندهند و این روند دریافت شهریه خارج از عرف ادامه داشته باشد، مجبور به تعطیلی مدرسه می‌شویم که البته این کار را انجام دادیم و دو مدرسه در چند وقت اخیر تعطیل شد. وی افزود: یک مجموعه حدود ۴۰ مدرسه‌ای هم در کشور وجود دارد که قول داده‌اند که شهریه را بازگردانند و به آنها هم اعلام کردیم که اگر مبلغ به خانواده‌ها بازنگردد، مدرسه به سمت تعطیلی می‌رود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدارس تا پایان سال تحصیلی باید شهریه خارج از عرف را به خانواده‌ها برگردانند، در این راستا مبالغ متفاوت است به‌طور مثال شهریه در مدرسه‌ای باید ۳۷ میلیون باشد اما مدرسه ۵۵ میلیون اعلام کرده بود که باید برگردانده شود.

محمودزاده درباره چگونگی بازگشت این مبلغ به خانواده‌ها، عنوان کرد: این موضوع هم متناسب با نظر اولیا باید به توافق برسند البته شهریه را والدین یکجا پرداخت نمی‌کنند و روند پرداخت شهریه تا آخر سال تحصیلی ادامه دارد، در بیشتر مدارس شهریه‌های خارج از عرف گفته شده و منتظر هستند تا خانواده‌ها پرداخت کامل را داشته باشند بنابراین می‌توان در این خصوص با خانواده‌ها توافق کنند.

کد خبر: ۲۵۵٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha