۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
مشکلات بلندمرتبه سازی پروژه مشارکتی در گرگان از طریق شورای عالی پیگیری می‌شود
شهردار گرگان:

مشکلات بلندمرتبه سازی پروژه مشارکتی در گرگان از طریق شورای عالی پیگیری می‌شود

گرگان- شهردار گرگان با اشاره به استمرار تلاش ها برای رفع مشکلات پروژه مشارکتی شهرداری در محدوده گلند تاریکی، گفت: پیگیری‌های لازم از طریق شورای عالی معماری و شهرسازی در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمدرضا سیدالنگی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از بروز برخی مشکلات در پروژه مشارکتی بلندمرتبه سازی با یکی از شرکت‌های خصوصی در محدوده گلند تاریکی مذاکراتی با شریک پروژه برگزار و مقرر شد برای رفع مباحث پیش آمده، تلاش‌هایی در سطح ملی انجام شود.

شهردار گرگان گفت: ماموریتی از سوی استاندار گلستان برای معاون عمرانی استانداری گلستان صادر شد تا ایشان برای رفع مشکلات این پروژه، همراهی بیشتری با شهرداری داشته باشد.

وی بیان کرد: وجود نهر و مسیل قدیمی در محل اجرای پروژه یکی از مشکلات فراروی این سرمایه گذاری است که در این خصوص مذاکراتی با مدیریت شرکت آب منطقه‌ای گلستان انجام شده تا این موضوع با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی پیگیری شود.

سیدالنگی عنوان کرد: برای فرآیند افزایش ارتفاع از هشت به ۲۰ طبقه هم مقرر شد تا مذاکراتی با دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی انجام شود تا این افزایش ارتفاع اجرایی شود.

گفتنی است، بنا به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر؛ بابت تاخیر در اجرای این پروژه روزانه ۶۰ میلیون تومان جریمه و غرامت به مدیریت شهری گرگان تحمیل می‌شود.

کد خبر: ۲۵۵٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha