۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
هتل ۴۳ طبقه ولنجک روی گسل نیست
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

هتل ۴۳ طبقه ولنجک روی گسل نیست

رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هتل ۴۳ طبقه ولنجک روی گسل ساخته نشده است، گفت: متأسفانه عده‌ای بی اطلاع موضوعاتی می‌نویسند که از ابتدا تا انتهایش غلط است.

به گزارش بازار، مهدی چمران تاکید کرد: این هتل ۴۳ طبقه نه خارج از محدوده ساخته شده و نه روی گسل، البته معاونت شهرسازی شهرداری تهران توضیح کاملی در این زمینه داده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مسئولان نمایشگاه بین‌المللی خواستار ساخت مترو در این محدوده هستند، گفت: طراحی مترو مانند طراحی یک پارک کوچک و محلی نیست؛ ۴۰ سال پیش در خصوص طراحی مترو اقداماتی صورت گرفته و ما هم آن را دنبال کرده‌ایم.

چمران گفت: البته بنده موافق کشیده شدن مترو در این بخش هستم تا شاید بخشی از مشکلات ترافیکی برطرف شود. نباید ما به مردم آزار و اذیت برسانیم این را هم بگویم که با ساخت مترو در این بخش هم مشکل حل نمی‌شود ...

وی افزود: خط مترو که مانند خط اتوبوس نیست طراحی آن مربوط به گذشته است البته می‌توانیم بعد از تکمیل خطوط؛ برای این بخش هم می‌توان مترویی ساخت، اما مردم باید چند سال منتظر بمانند و ترافیک را در این محدوده تحمل کنند ۵ سال یا ۲۰ سال؛ باید برای این بخش فکری کرد.

وی در خصوص ورود هیأت چینی به ایران نیز گفت: گزارش مختصری دریافت کرده‌ایم کارها خوب پیش می‌رود، اما هنوز به مرحله تفاهم و قرارداد کامل نرسیده‌اند.

کد خبر: ۲۵۵٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha