۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
سازمان پزشکی قانونی مجاز به استخدام پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی شد
بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور؛

سازمان پزشکی قانونی مجاز به استخدام پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی شد

نمایندگان مجلس با استخدام پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی در سازمان پزشکی قانونی در شرایط رقابتی با اولویت جذب در مناطق محروم موافقت کردند.

به گزارش بازار، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با بند الحاقی یک ماده ۱۱۵ لایحه برنامه هفتم توسعه با ۱۴۹ رأی موافق، ۱۵ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۳ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی یک ماده ۱۱۵؛ سازمان پزشکی قانونی مجاز است نسبت به استخدام پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی پس از پایان دوره امریه و پزشکان متخصص مشمول خدمت، طرحی، ضریب کا (k) و معاضدتی بر مبنای رضایت از عملکرد آنان، پس از أخذ مجوزهای قانونی از سازمان و در سقف اعتبارات مصوب و به صورت رقابتی و با رعایت مقررات خدمتی با اولویت جذب در مناطق محروم و دور افتاده اقدام نماید.

در بند پ ماده ۱۱۷ لایحه آمده است: در مواردی که آرای مراجع قضائی درخصوص حقوق دولت مشمول حکم مقرر در ماده (۴۷۷) قانون آیین دادرسی کیفری باشد، معاون حقوقی رئیس جمهور می تواند مراتب را به مراجع ذیربط منعکس نماید.

تذکر آزادی خواه در خصوص انزجار ساکنان لندن، پاریس و نیویورک از رژیم صهیونیستی

همچنین حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در تذکری شفاهی بیان کرد: این روزها شاهد هستیم اتفاقی در یک قطعه از زمین رخ می‌دهد و همه انسان‌ها شاهدند که چگونه علیه کودکان و زنان و انسان‌های بی‌گناه جنایت صورت گرفته و دهان مستکبران و مستبدان بسته است.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار کرد: دیدیم که بسیج لندن حضور خود را در خیابان‌ها نشان داد و انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشت، دیدیم که بسیج پاریس و بسیج نیویورک نیز انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند. دنیا مسیر حق را طی خواهد کرد.

کد خبر: ۲۵۵٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha