۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
بندر امیرآباد از محورهای اجرای منطقه آزاد مازندران است
مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران:

بندر امیرآباد از محورهای اجرای منطقه آزاد مازندران است

بهشهر- فولادی، مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران گفت:بندر امیرآباد یکی از محورهای توسعه و اجرای منطقه آزاد در استان به شمار می رود.

مجیدرضا فولادی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تشکیل منطقه آزاد این استان با محوریت سه منطقه شامل هزار و ۶۰ هکتار در بندرامیرآباد، ۴۶۱ هکتار در منطقه میرود تا چپکرود و حدود ۸۴ هکتار زمین در بندر نوشهر به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده است، افزود: با پویایی صنعت و تجارت در دولت سیزدهم و برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از این ظرفیت ها، موجب رونق اقتصادی هر چه بیشتر مازندران فراهم می شود.

وی در خصوص چگونگی تدوین برنامه های اجرایی همگام با سیاست های کلان و برنامه های راهبردی سازمان بنادر و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از بندر امیرآباد به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای توسعه این منطقه نام برد و اظهار امیدواری کرد شرایط لازم برای بهره برداری سایر استان ها از ظرفیت بندر امیرآباد برای صادرات کالاها و محصولات تولیدی مهیا شود.

فولادی به عنوان بازرس ویژه ریاست جمهوری در حوزه نفت و انرژی ، مسئول کارگروه رفع موانع تولید کشور، مشاور کمسیون اصل نود در حوزه اقتصاد، عضو کمیسیون تجاری بازرگانی موسسه راهبردی چشم انداز آینده کشور ، مشاور عالی انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی کشور فعالیت می کرد.

کد خبر: ۲۵۴٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha