۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
لیست بورس و مرکز خرید تجهیزات پزشکی

لیست بورس و مرکز خرید تجهیزات پزشکی

همانطور که می دانید، تجهیزات پزشکی جزو پرکاربردترین انواع لوازم ضروری در بیمارستان ها هستند.

به گزارش بازار، برای اینکه بتوانید تجهیزات پزشکی را با بهترین قیمت خریداری کنید، می بایست در ابتدا با بورس و اصلی ترین مرکز فروش این دسته از اقلام پزشکی، آشنا شوید. پس همراه ما باشید.

مراکز اصلی فروش تجهیزات پزشکی در تهران

همانطور که می دانید، تجهیزات پزشکی جزو پرکاربردترین انواع لوازم ضروری در بیمارستان ها هستند. در تهران، مراکز زیر به شکل تخصصی در خصوص فروش انواع تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند. از جمله:

  1. مرکز فروش تجهیزات پزشکی در خیابان ولیعصر حوالی خیابان جمهوری

تعداد زیادی فروشگاه تجهیزات پزشکی در حد فاصل خیابان ولیعصر و جمهوری قرار دارند. این مراکز خرید، تنوع قابل توجهی از لوازم پزشکی را عرضه می کنند. با خرید از این فروشگاه ها می توانید علاوه بر دریافت تخفیف های ویژه، ضمانت نامه و گارانتی محصول را نیز از تولیدکننده آن، دریافت کنید. در این خیابان ها شما می توانید انواع مختلف تجهیزات پزشکی، اعم از تجهیزات ارتوپدی، ورزشی، تجهیزات درمانی و آزمایشگاهی را پیدا کنید.

  1. بورس اصلی تجهیزات پزشکی در خیابان آزادی

در خیابان آزادی تعداد زیادی فروشگاه تجهیزات پزشکی وجود دارد. در این خیابان، برندهای معتبر تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند. در خیابان آزادی انواع تجهیزات دندان پزشکی، لوازم جراحی و بیمارستانی و همچنین تجهیزات دامپزشکی، به شکل عمده عرضه می شود. در صورتی که به خرید این نوع لوازم پزشکی نیاز دارید، به این خیابان سر بزنید تا آن ها را با قیمت مناسب، خریداری کنید.

  1. فروشگاه لوازم پزشکی در خیابان نواب

در خیابان نواب تعداد زیادی فروشگاه معتبر به فعالیت در زمینه لوازم پزشکی می پردازند. همین باعث شده تا خیابان نواب نیز در لیست اصلی ترین مراکز فروش تجهیزات پزشکی، قرار بگیرد. در این محدوده می توانید انواع تجهیزات آزمایشگاهی، بیمارستانی، اقلام یکبار مصرف پزشکی و لوازم داروخانه را خریداری کنید. اگرچه تعداد فروشگاه های این منطقه در مقایسه با سایرین کمتر است، اما این امید وجود دارد که تمام محصولات مورد نظر خود را در این خیابان پیدا کنید.

  1. بورس لوازم پزشکی در خیابان انقلاب

تعداد محدودی فروشگاه لوازم پزشکی در خیابان انقلاب مستقر شده اند. عمده این فروشگاه در خیابان آزادی نرسیده به میدان انقلاب، به فعالیت می پردازند. با حضور در این مراکز می توانید به راحتی به سایر فروشگاه های تجهیزات پزشکی در خیابان های نواب، جمهوری و آزادی نیز دسترسی پیدا کنید.

لیست بورس و مرکز خرید تجهیزات پزشکی

معرفی بهترین مراکز فروش تجهیزات پزشکی در سرتاسر جهان

افرادی که به خرید محصولات خارجی یا محصولات با کیفیت ایرانی علاقه مندند، دوست دارند بدانند مرکز و بورس اصلی تجهیزات پزشکی در خارج از ایران، کجاست؟ شاید ندانید اما برندهای معتبر ایرانی و خارجی، هر دو به جز فعالیت در فروشگاه های فیزیکی، در فضای آنلاین نیز به عرضه محصولات خود می پردازند. سه برند نامی را می توان در لیست برترین مراکز فروش لوازم پزشکی در سطح جهان، قرار داد. از جمله:

  1. برند ایرانی کاووش مگا، معتبرترین تولید کننده ایرانی تجهیزات پزشکی

شاید باورکردنی نباشد، اما کیفیت تولید محصولات این برند، به اندازه ایست که می تواند به راحتی با رقبای خود در سراسر جهان، به رقابت بپردازد. همین موضوع، این برند را در لیست موفق ترین و برترین برندهای تولیدکننده، قرار داده است. این شرکت موفق ایرانی پس از اخذ مجوزهای لازم برای طراحی و ساخت، با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی را به شکل کاملاً قانونی، به بازار فروش عرضه داشته است.

این شرکت قادر است تا علاوه بر فروش بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی، شما را در راه اندازی و شناخت آن ها نیز راهنمایی دهد. کافیست همین حالا به وبسایت kavooshmega-co.com مراجعه کنید تا محصولات متنوع این فروشگاه را از نزدیک ببینید. همچنین شما می توانید از مطالب ارزشمند این فروشگاه در خصوص نصب انواع اتوکلاوها، استفاده کنید.

لیست بورس و مرکز خرید تجهیزات پزشکی

  1. شرکت اشترن وبر، خوش نام ترین مرکز خرید تجهیزات پزشکی در دنیا

بیشتر از یک قرن است که این شرکت پرآوازه به تولید با کیفیت ترین واحدهای دندانپزشکی می پردازد. این شرکت که در سال ۱۹۶۷ تأسیس شده، همواره خود را نیاز های زمانه، آپدیت کرده است. در همان سال های اول، اشترن وبر، اولین واحد دندان پزشکی خود را از طریق ابزارهایی در انتهای یک بازوی مفصلی و متعادل، تولید نمود.

از همان زمان به بعد، اشترن وبر تلاش کرد تا راه حل های خلاقانه برای رفع نیازهای خاص هر دندان پزشک، ارائه دهد. می توانید با مراجعه به وبسایت اشترن وبر به آدرس sternweber.it از محصولات با کیفیت این برند دیدن کنید. همچنین پیشرفت چشمگیر اشترن وبر را در تولید انواع تجهیزات دندان پزشکی، مشاهده کنید.

  1. تکنو گاز، برترین تولید کننده تجهیزات پزشکی در جهان

از سال ۱۹۷۹ مأموریت اصلی تکنو گاز که طراحی و توسعه محصولات پزشکی و دندان پزشکی است، آغاز شده است. مطابق آنچه که این برند نامی عنوان کرده: " تجارت اصلی این برند محصولات آن نیست، بلکه ارتباط با مشتریان است." تکنوگاز به خوبی به این ادعا جامه عمل پوشانده است. در حال حاضر عموم مصرف کنندگان تجهیزات پزشکی تکنو گاز، از کیفیت محصول و ارتباط خود با شرکت تولیدکننده، رضایت کامل دارند.

این بنرد نامی که به شکل حرفه ای و تخصصی به تولید انواع تجهیزات پزشکی می پردازد، محصولات خود را در وبسایت tecnogaz.com نمایش داده است. با مراجعه به این وب سایت می توانید پیشرفت شایان این برند در خصوص تولید انواع لوازم پزشکی را تماشا کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله، تلاش کردیم تا شما را با بورس اصلی و مرکز خرید تجهیزات پزشکی در خیابان های آزادی، انقلاب، نواب و جمهوری و حتی سایر نقاط دنیا، آشنا کنیم. همچنین در این مطلب شما را با یک برند معتبر ایرانی به منظور خرید مقرون به صرفه و عمده تجهیزات پزشکی، آشنا کردیم.

کد خبر: ۲۵۴٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha