۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
حضور در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس| ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری در اینچه برون ارائه می شود
مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون مطرح کرد؛

حضور در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس| ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری در اینچه برون ارائه می شود

گرگان- مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون گلستان از حضور و ارائه ۱۱۰ بسته سرمایه گزاری شروعی برای نهمین منطقه آزاد تجاری _ صنعتی کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن ملک حسینی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: رویای دسترسی کشورهای آسیای میانه به آب های گرم جنوبی ایران و اتصال تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس این بار با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون محقق شده و فرصت های نوظهور برای سرمایه گذاری در این سرزمین به واسطه حضور اینچه برون در کیش اینوکس ارائه شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون گلستان گفت: نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس فرصت مناسبی را برای معرفی منطقه آزاد اینچه برون و ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری فراهم کرده و گلستان می تواند در بدو کار به بیان درستی از توانمندی‌های خود بپردازد.

وی بیان کرد: این منطقه آزاد نهمین منطقه آزاد از نسل سوم مناطق آزاد ایران است و موقعیت ژئوپولیتیک و ژئواکونومیک این منطقه در شرق دریای خزر و مرز ایران و ترکمنستان فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

ملک حسینی اضافه کرد: این منطقه دروازه تجارت با کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه و چین است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون گلستان ادامه داد: به واسطه عبور کریدور شرق به غرب جاده ابریشم ریلی از این منطقه سریع ترین دسترسی از چین به ایران تنها در ۱۲ روز میسر گردیده است.

گفتنی است منطقه آزاد اینچه برون محل تلاقی کریدور شمال جنوب (INTC) و شرق به غرب (BRI) است.

کد خبر: ۲۵۴٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha