۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
تداوم احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز با اتمام پایه های ضلع شرقی
شهردار منطقه ۲ تبریز خبرداد؛

تداوم احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز با اتمام پایه های ضلع شرقی

تبریز- شهردار منطقه ۲ تبریز از اتمام بتن ریزی پایه های ضلع شرقی پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک توسط این منطقه خبر داد.

به گزارش بازار، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای احداث این تقاطع غیرهمسطح تاکنون ۶۰ حلقه شمع گذاری شده، بتن ریزی پایه های اصلی این روگذر در ضلع شرقی به انجام رسیده و برای ادامه عملیات احداث این پل روگذر، کارگاه تولید قطعات بتنی (سگمنت) درحال راه اندازی است.

وی اعتبار اولیه پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و درباره مشخصات فنی پروژه افزود: این پل روگذر در ۶۰۰ متر طول و عرض ۲۱ متر، در ۷ پایه و دارای ۱۰۶ شمع خواهد بود.

علی‌پور، با اعلام اینکه فعالیت در جبهه کاری ضلع غربی پروژه همچنان بدون وقفه ادامه دارد، تصریح کرد: با هماهنگی انجام گرفته با اداره گاز همچنین جابجائی لوله های گاز در محل اجرای این روگذر درحال انجام است و برای جابجائی درختان در ضلع غربی محل شیب راه ها، با سازمان سیما منظر و فضای سبز تبریز هماهنگی لازم به عمل آمده است.

شهردار منطقه ۲، احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک را در رفع ترافیک شهری جنوب شهر تبریز بسیار مهم ارزیابی کرده و نسبت به اجرای هرچه سریعتر پروژه، طبق برنامه زمانبندی تاکید کرد.

کد خبر: ۲۵۴٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha