۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
لغو ­طرح شناورسازی نرخ کرایه تاکسی‌ها

لغو ­طرح شناورسازی نرخ کرایه تاکسی‌ها

شهروندان درصورت مشاهده افزایش نرخ کرایه‌ها تاکسی در روزهای بارانی، شماره پلاک تاکسی را به ۱۳۷ پلاس اعلام کنند.

به گزارش بازار، محمد علوی زاده معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: امسال طرح شناورسازی قیمت تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی در خطوط اجرا نمی‌شود. لغو طرح شناورسازی نرخ کرایه تاکسی‌ها

علوی زاده افزود: ناظران بصورت محسوس و نامحسوس بر نرخ کرایه تاکسی‌ها نظارت جدی می‌کنند و شهروندان درصورت مشاهده افزایش نرخ کرایه‌ها، شماره پلاک تاکسی را به ۱۳۷ پلاس اعلام کنند.

معاون سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ادامه گفت: کمبودی درناوگان نداریم، اما بزرگترین مشکل ناوگان تاکسیرانی فرسودگی است و با توجه به عمر زیاد تاکسی‌ها، طبیعی است که هزینه‌های نگهداری این خودروها افزایش پیدا کند.

محمد علوی زاده تأکید کرد: دراین سال‌های اخیر با توجه به افزایش چند برابری قطعات یدکی و دیگرخدمات سعی کردیم، میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها متناسب با شرایط اقتصادی باشد.

رئیس شورای شهر تهران هم دیروز تاکید کرد مصوبه شورا درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی لغو شده است و رانندگان تاکسی در شرایط بارندگی حق ندارند، نرخ کرایه خود را افزایش دهند. مهدی چمران افزود: در هنگام بارندگی هم نرخ کرایه تاکسی‌ها مانند دیگر روزها باید باشد.

کد خبر: ۲۵۴٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha