۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
رفع تداخل ۶۰ درصد از اراضی کشاورزی استان همدان
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی همدان اعلام کرد:

رفع تداخل ۶۰ درصد از اراضی کشاورزی استان همدان

همدان-مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از رفع تداخل ۷۱۸ پلاک حدود ۶۰درصد از پلاک‌های استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۵ هزار و ۸۵۶ هکتار از اراضی کشاورزی استان تثبیت شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، فرهنگ زمانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۲۹ مورد مجوز تغییر کاربری مجاز مطرح و به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: چندین جلسه در راستای یکپارچه سازی اراضی برگزار شده است.

وی به ۳۳ پرونده مطرح شده در سه جلسه در حوزه موافقت‌های طرح‌های مشمول تبصره ۴ اشاره کرد و از رفع تداخلات ۲۹۵ پلاک از ابتدای سال تاکنون یاد کرد و یادآور شد: این مهم بین اراضی کشاورزی و اراضی منابع ملی صورت گرفته به نحوی که این رقم دو برابر سال گذشته نسبت به مدت مشابه است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۷۱۸ پلاک حدود ۶۰ درصد پلاک‌های استان رفع تداخل شده است، تصریح کرد: این میزان از سال ۹۴ تا سال ۱۴۰۰، ۱۹۶ پلاک بود در حالی که از سال گذشته تاکنون ۵۲۲ پلاک رفع تداخل شده که رقم بی‌سابقه‌ای در این حوزه را نشان می‌دهد.

زمانی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۳۴ پلاک در سراسر استان وجود دارد که طبق برنامه تا پایان سال رفع تداخل می‌شود، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۵ هزار و ۸۵۶ هکتار از اراضی کشاورزی استان تثبیت شده است.

کد خبر: ۲۵۴٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha