۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کمیسیون تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی در گلستان تشکیل شد
رئیس هیئت مدیره شرکت سازه‌های فولادی ایستا:

کمیسیون تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی در گلستان تشکیل شد

گرگان- شهیدی، رئیس هیئت مدیره شرکت سازه‌های فولادی ایستا از تشکیل کمیسیون تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی در گلستان خبرداد.

امید شهیدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران فعالیت خود را بیش از یک سال پیش آغاز کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سازه‌های فولادی ایستا افزود: شرکت ما هم به عنوان یکی از واحدهای فعال در این زمینه، عضو این انجمن شده است.

وی بیان کرد: به تبعیت از این انجمن در استان‌های مختلف کمیسیون‌های متفاوتی تشکیل شده که کمیسیون استان گلستان هم در تاریخ ۳۰ مهر ماه با حضور هفت واحد از واحدهای فعال در این عرصه فعالیت خود را آغاز کرد.

شهیدی عنوان کرد که ارکان کمیسیون در این جلسه شکل گرفت و بنده به عنوان رئیس کمیسیون، آقای امیا از شرکت شالوده فولاد به عنوان نایب رئیس و آقای آدینا از شرکت سبز جهان به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

این فعال عرصه سازه‌های فولادی در گلستان گفت: حوزه فعالیت این کمیسیون شناساندن بهتر سازه‌های فولادی و سایر محصولات مرتبط و ترویج استفاده از آن در استان گلستان به مصرف کنندگان اعم از جامعه مهندسان، انبوه سازان و دستگاه‌های دولتی (راه و شهرسازی، نظام مهندسی و غیره) است.

وی ادامه داد: بخشی از فعالیت این کمیسیون هم مطالبه‌گری صنفی بوده و موضوعاتی از قبیل آموزش نقش سازه های فولادی به جامعه مهندسان که در صنعت ساختمان مغفول مانده است را پیگیری می‌کند.

کد خبر: ۲۵۴٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha