۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر شاهرود اجرایی شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر شاهرود اجرایی شد

شاهرود- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر شاهرود اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید یاسر حسن پور صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی مخابرات شاهرود بیان کرد: پیرو ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل عملیات اجرایی ۱۲۴ کیلومتر سرویس فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTX) در شهر شاهرود در سریع ترین زمان ممکن آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر شاهرود و با همکاری وسرعت عمل شهرداری شروع شده تا هرچه سریعتر تلفن همراه و اینترنت همه منازل و کسب و کارها به فیبر نوری تبدیل و کیفیت خدمات بالا رود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: شاهرود اولین شهری است که پروژه ملی فیبر نوری به طول ۱۲۴ کیلومتر از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن اجرا می شود.

حسن پور افزود: با بکارگیری سرویس فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTX) دیگر محدودیت سرعت مفهوم نخواهد داشت و بستر شبکه برای انواع خدمات مورد نیاز مردم آماده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط و مسیر اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای در این شهر شاهد بهره برداری پروژه مذکور تا پایان سال هستیم و که با بهره برداری از آن فعالان اقتصادی و کسب و کارهای این شهر با اتمام طرح ملی فیبر نوری، از آثار و مزایای آن بهره‌مندی کامل را خواهند برد.

کد خبر: ۲۵۴٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha