۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
سامانه تله متری تاسیسات آب در شهر نیک پی زنجان راه اندازی شد
با هدف کنترل پارامترهای منابع آب؛

سامانه تله متری تاسیسات آب در شهر نیک پی زنجان راه اندازی شد

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: سامانه تله متری تاسیسات تولید و ذخیره آب شهر نیک پی از توابع شهرستان زنجان راه اندازی شد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی محمد نادرخانی گفت: سامانه تله متری تاسیسات تولید و ذخیره آب شهر نیک پی از توابع شهرستان زنجان راه اندازی شد و این سامانه با هدف اندازه گیری و کنترل پارامترهای منابع تولید و پایش سطح و پایدارسازی مخزن آب شرب و جلوگیری از هدر رفت آب همچنین کنترل پارامترهای کیفی آب راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: عملیات توسعه سامانه های تله متری به عنوان زیرساختی برای هوشمندسازی کنترل و مدیریت تاسیسات آب و فاضلاب در دست انجام است و توسط شرکت های دانش بنیان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: در گام بعدی اجرای این طرح، هوشمندسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای دواسب و مجتمع معجزات انجام خواهد شد.

نادرخانی خاطرنشان کرد: هم اکنون تاسیسات تله متری در شهرهای ابهر، زرین آباد، دندی،گرماب، سلطانیه، حلب، هیدج، صائین قلعه، قیدار و چاه های شرقی شهر زنجان در مدار بهره برداری بوده و به تدریج در تمام تاسیسات شرکت آبفا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۵۳٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha