۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
وزیر راه با سفیر امارات دیدار کرد

برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

وزیر راه و شهرسازی در دیدار سفیر امارات متحده عربی بر برگزاری سومین نشست کمیسیون اقتصادی دو کشور و اجرایی شدن تفاهمات انجام شده تأکید کرد.

به گزارش بازار، بر اساس هماهنگی های انجام شده و به منظور توسعه مناسبات اقتصادی، حمل و نقلی و ترانزیتی دو کشور ایران و امارات متحده عربی و پیگیری امور مرتبط با سومین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، امروز دوشنبه ۱۵ آبان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با سیف الزعابی سفیر امارات متحده عربی در ساختمان شهید دادمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، طرفین بر ضرورت جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین و محکومیت این جنایات، تاکید کردند.

مقامات دو کشور ایران و امارات متحده عربی در این دیدار، پس از بررسی روند مناسبات حمل و نقلی و ترانزیتی در حوزه‌های دریایی، هوایی، و حمل و نقل ترکیبی بر ارتقای روابط و اجرایی شدن تفاهمات انجام شده بین دو کشور تاکید کردند.

در این نشست دو جانبه موضوعات مختلف اقتصادی از جمله موضوعات سرمایه‌گذاری، تجاری، کشاورزی، صنعتی، علمی و دانش‌بنیان در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور توسط وزیر راه و شهرسازی کشورمان و سفیر امارات متحده عربی مورد بحث و بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

همچنین، در این دیدار بر برگزاری سومین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در زمان مقرر، تاکید شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان، مسئولیت ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور ایران و امارات متحده عربی را برعهده دارد.

کد خبر: ۲۵۳٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha