۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
تعویض ۲ هزار اصله پایه برق با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه در همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد:

تعویض ۲ هزار اصله پایه برق با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه در همدان

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: سال گذشته در حوزه افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود وضعیت شبکه‌های برق ۵۰۰ اصله پایه برق تعویض شد و امسال نیز هدف دوهزار اصله پایه فشار متوسط است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در دیدار مفتح نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مأموریت ما توزیع برق مطمئن و پایدار است، اظهار کرد: اقداماتی که ما را در رسیدن به این مأموریت یاری کند جزو فعالیت‌های بهره‌ورانه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرکت برای پیشرفت در چهار محور و ریل حرکت می‌کند، افزود: این چهار محور شامل هوشمندسازی شبکه و کنتورها، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش بهره‌وری و مشتری‌مداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشتریان و مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حوزه افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود وضعیت شبکه‌های برق سال گذشته ۵۰۰ اصله پایه برق تعویض شد و امسال نیز هدف ما دو هزار اصله پایه فشار متوسط است که در حال انجام است.

نماینده مردم تویسرکان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: شهرستان تویسرکان در حوزه برق با حضور خوب و کارشناسانه و دلسوزانه مجموعه برق تویسرکان شرایط خوبی در زیرساخت‌های برق و همچنین سطح رضایتمندی مردم از این مدیریت را دارد.

محمدمهدی مفتح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را از دیگر نقاط قوت شهرستان تویسرکان برشمرد و ابراز امیدواری کرد با همت شرکت توزیع نیروی برق استان شاهد برگزاری جشن اتمام تبدیل شبکه سیمی برق تویسرکان به کابل خودنگهدار به عنوان اولین شهرستان استان باشیم.

کد خبر: ۲۵۳٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha