۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
دوام و ماندگاری ورق‌های گالوانیزه رنگی در برابر پوسیدگی بیشتر است
مدیرعامل فولاد صنعت امیر گلستان:

دوام و ماندگاری ورق‌های گالوانیزه رنگی در برابر پوسیدگی بیشتر است

گرگان- سقالی، مدیر عامل فولاد صنعت امیر گلستان گفت: بهره گیری از ورق های گالوانیزه رنگی در سقف سازه‌های مسکونی وتجاری علاوه بر زیبایی و ایجاد چشم انداز جذاب موجب مقاومت بیشتر در برابر پوسیدگی می شود.

محمدقاسم سقالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: شرکت فولاد صنعت امیر گلستان در زمینه فرمینگ ورق های فولادی رنگی و گالوانیزه با هدف سبک تر کردن پوشش های سقف ساختمان ها و در عین حال مقاوم، زیبا و اقتصادی در طرح ها و رنگ های دلخواه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد.

مدیر عامل فولاد صنعت امیر گلستان گفت: این مجموعه به عنوان اولین تولید کننده ورق های رنگی به صورت استاتیک (پودری) با دستگاه تمام اتومات مجهز به ربات پاشش رنگ و کوره شستشو در استان گلستان پا به عرصه این صعنت گذاشت.

وی افزود: تمام مراحل رنگ زنی ورق‌ها مانند سطح پوشش و قطر پوشش رنگ کاملاً دقیق و استاندارد است و مرحله پخت هم به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود.

سقالی ادامه داد: محل فعلی شرکت در شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندر ترکمن است و حدود چهار سال در این منطقه مستقر هستیم.

مدیر عامل فولاد صنعت امیر گلستان گفت: ورق‌های رنگی گالوانیزه تولیدی در این شرکت علاوه بر خلق زیبایی موجب دوام و مقاومت بیشتر ورق‌ها در برابر پوسیدگی می‌شوند.

وی افزود: ورق‌های رنگی گالوانیزه این شرکت دریک پروسه رنگ زنی تمام اتوماتیک تولید می‌شود و این ویژگی سبب می‌شود تا قیمت نهایی محصول تولید شده نسبت به سایر محصولات کمتر و دوام و ماندگاری آن بیشتر شود.

سقالی ادامه داد: متاسفانه در مراکز جمعیتی و حتی صنعتی و تجاری استان توجه زیادی به مقوله زیباشناختی نمی‌شود و بر همین اساس بسیاری از شهرها بی روح و کالبدی خشک دارند.

گفتنی است استفاده از ورق‌های رنگی گالوانیزه برای سقف سوله‌ها مراکز تجاری و حتی منازل می‌تواند موجب زیباسازی و خلق چشم اندازهای بصری جذاب شود.

لازم به ذکر است در این مرکز ۱۷ نفر به صورت مستقیم شاغل هستند.

کد خبر: ۲۵۳٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha