۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
خوراک مورد نیاز طرح های پالایشگاهی منطقه ویژه شمال استان بوشهر تامین شد
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

خوراک مورد نیاز طرح های پالایشگاهی منطقه ویژه شمال استان بوشهر تامین شد

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهز گفت: با تلاش های انجام شده، خوراک مورد نیاز طرح های پالایشگاهی منطقه ویژه شمال استان بوشهر تامین شد.

علی باستین در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه اقتصاد دریایی است و در صورتی که زیرساخت لازم فراهم شود، اشتغال قابل توجهی ایجاد می شود.

وی افزود: ساماندهی کالای همراه ملوان موسوم به ته لنجی از اولویت های دولت سیزدهم به شمار می رود و استاندار بوشهر تاکنون پیگیری های بی وقفه ای در این راستا انجام داده که امیدوارم شاهد رضایت خاطر ملوانان و بهبود وضعیت معیشتی در این حوزه باشیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تمرکز اشتغال استان بوشهر در حوزه اقتصادی و بویژه ظرفیت بخش خصوصی است که تسهیلات لازم داده شده و تمهیدات مورد نیاز نیز اندیشیده می شود.

باستین تصریح کرد: سال گذشته، میزان اشتغال ایجاد شده در استان بوشهر از تعهدات بالاتر بود و امسال نیز در حالی که ۱۸ هزار شغل جدید در تعهد استان است، تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار شغل جدید ایجاد شده و بزودی از تعهد بالاتر می رویم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: در شهریور امسال حدود ۱۷۰ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید که اشتغال قابل توجهی ایجاد کرد.

باستین یادآور شد: طرح های بزرگ اقتصادی و پالایشگاهی منطقه ویژه شمال استان بوشهر از طرح های اشتغالزا هستند و شاهد روند رو به رشد این مجموعه هستیم.

وی اضافه کرد: با تمهیدات ارزشمند وزارت نفت، بیش از ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام و همچنین ۲۰ میلیون مترمکعب گاز متان مورد نیاز طرح های پالایشگاهی در منطقه ویژه شمال استان تامین شده است.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha