۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
نهضت ملی مسکن در ۱۷ شهر استان سمنان به صورت ویلایی خواهد بود
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

نهضت ملی مسکن در ۱۷ شهر استان سمنان به صورت ویلایی خواهد بود

سمنان- هاشمی استاندار سمنان با بیان اینکه نهضت ملی مسکن در ۲۰ شهر استان اجرایی خواهد شد، گفت: در ۱۷ شهر، خانه های مسکن ملی به صورت ویلایی احداث می شود که مطالبه مردم نیز محسوب می شود. 

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تعهد استان سمنان در نهضت ملی مسکن ۳۰ هزار واحد مسکونی در ایوانکی و ۳۰ هزار واحد مسکونی در دیگر نقاط استان است، تاکید کرد: این طرح با تامین زمین در ۲۰ شهر استان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات همیشگی مردم استان سمنان در نهضت ملی مسکن، ساخت خانه ها به صورت ویلایی بود، افزود: در ۱۷ شهر از ۲۰ شهر استان خانه های نهضت ملی مسکن، به صورت ویلایی خواهد بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهمیرزاد، سمنان و شاهرود تنها شهرهایی هستند که در آنها خانه ها به صورت غیرویلایی ساخته می شود، بیان کرد: امکان دارد در برخی نقاط در همین شهرها نیز شرایط ویلایی ساختن وجود داشته باشد که این اقدام انجام می شود.

هاشمی با بیان اینکه دو هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان سهم بنیاد مسکن بوده است، گفت: در زمینه مسکن روستایی خوشبختانه تعهدات به خوبی انجام شده و سمنان در زمره استان های موفق در این فاکتور بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۱۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: یکی از مهمترین موارد مورد تاکید ما، استحکام سازه ها و همچنین کیفیت بخشی به خانه های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن است.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha