۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱
استاندارد اجباری در مرحله تولید و مصرف مصالح ساختمان
مدیرکل استاندارد گلستان خبرداد؛

استاندارد اجباری در مرحله تولید و مصرف مصالح ساختمان

گرگان- حسینی، مدیرکل استاندارد گلستان گفت: اداره کل استاندارد گلستان کنترل تولید، توزیع و تمرکز و فروش مصالح ساختمانی را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

سیدمهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد نقش بسزایی در کیفیت و عمر مفید ساختمان خواهد داشت.

مدیرکل استاندارد گلستان افزود: از جمله مصالح پر مصرف صنعت ساختمان بتن است که کنترل کیفی مرحله به مرحله‌ آن ایمنی ساختمان را تایید خواهد کرد.

حسینی، با بیان اینکه در ساخت و سازها نسبت به استفاده از مصالح استاندارد باید توجه شود، گفت: اداره کل استاندارد گلستان کنترل تولید، توزیع و تمرکز و فروش مصالح ساختمانی را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: استانداردسازی مصالح ساختمانی موثر بر مقاومت سازه مشمول مقررات استاندارد اجباری، نیازمند همکاری و هماهنگی بین تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی است.

مدیرکل استاندارد گلستان همچنین با اشاره به ماده ۱۶ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی که به نوعی مجوز تولید کالا یا ارائه خدمات مربوط به این موضوع را دارند، موظف هستند به هنگام صدور مجوز، متقاضیان را ملزم به رعایت استانداردها و مقررات فنی مربوطه کنند.

کد خبر: ۲۵۳٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha