۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
بکارگیری هوش مصنوعی در سیستم‌های تامین برق کشاورزی در دستور کار است
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر:

بکارگیری هوش مصنوعی در سیستم‌های تامین برق کشاورزی در دستور کار است

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در جریان بازدید از اولین مزرعه هوشمند آبیاری زیر سطحی اظهار کرد: به کارگیری هوش مصنوعی در سیستم های تامین برق کشاورزی در دستور کار است.

به گزارش بازار، حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع و معاون مشترکان شرکت مادرتخصصی توانیر در سفر به خوزستان همراه با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و مسئولان محلی شهرستان های شوشتر و گتوند از تاسیسات شبکه برق‌رسانی اولین مزرعه آبیاری زیرسطحی و هوشمند کشت و صنعت کارون در شهرستان شوشتر و همچنین سدگتوند علیا بازدید و در ادامه با هدف بررسی وضعیت شبکه برق و ارائه گزارش از شبکه توزیع نشستی را برگزار کرد.

پیرپیران در جریان بازدید از اولین مزرعه هوشمند آبیاری زیر سطحی اظهار کرد: به کار گیری هوش مصنوعی در سیستم های تامین برق کشاورزی در دستور کار است.

پیرپیران همچنین در نشست؛ مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز؛ به مباحث مدیریت مصرف برق و عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲، مشکلات و چالش‌ها و راه‌های عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ پرداختند.

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز با ارائه گزارش از تمامی اقدامات در حوزه‌های هوشمندسازی، کنترل پذیری، کاهش خاموشی‌ها، برنامه‌های اجرا شده در بخش کاهش تلفات شبکه،فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی به مردم با موضوع نحوه استفاده بهینه از انرژی برق اظهار کرد: خوشبختانه با انجام اقدامات موثر و همراهی مردم خوب استان توانستیم از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ با موفقیت عبور کنیم.

کد خبر: ۲۵۳٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha