۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
مشکلات سامانه های هوشمند توزیع نهاده های دامی تمامی ندارد
عضو اتاق بازرگانی گرگان:

مشکلات سامانه های هوشمند توزیع نهاده های دامی تمامی ندارد

گرگان- فعال اقتصادی گلستان با اشاره به ضرورت چاره‌اندیشی برای مشکلات موجود در سامانه‌های تامین و توزیع محصولات کشاورزی گفت: امسال تاکنون ۳۲۶ پرونده تعزیراتی در حوزه مرغ و طیور تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید سلیمانی شامگاه پنج شنبه در جلسه تنظیم بازار در گرگان اظهارکرد: هیچ مخالفتی با سامانه‌های هوشمند برای تامین و توزیع محصولات و فرآورده‌های کشاورزی نداریم اما برخی موارد گنجانده شده در این سامانه‌ها مشکل آفرین هستند که باید اصلاح شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: به عنوان مثال ساعت ۴:۳۰ عصر هر روز سامانه ستکاوا بسته می‌شود و برش توزیع را سامانه تعیین می کند.

وی گفت: برخی مباحث مانند بلوکه کردن پول فروشندگان باید چاره‌اندیشی شود؛ مثلا شرکت ما مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پول بلوکه شده در سامانه دارد که حدود دو ماه بلوکه شده است.

سلیمانی بیان کرد: باید دلایل بلوکه کردن پول شرکت‌ها در سامانه ستکاوا به طور دقیق و روشن مشخص و این موضوع اطلاع رسانی شود.

فعال اقتصادی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲۶ پرونده تعزیراتی برای فعالان حوزه مرغ و طیور تشکیل شده که بر اساس اظهارات همکاران این بخش همه این پرونده، از ارقام و اعداد سنگینی حکایت دارد.

وی عنوان کرد: زیبنده نیست افرادی که با سرمایه‌گذاری شخصی خود در حوزه تولید فعالیت هستند به صورت مستمر در محاکم تعزیراتی حضور داشته باشند.

کد خبر: ۲۵۳٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha