۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
«بیمه و مالیات» از مشکلات دانش بنیان های استان سمنان است
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان در گفتگو با بازار:

«بیمه و مالیات» از مشکلات دانش بنیان های استان سمنان است

شاهرود- نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه بیمه و مالیات از مشکلات دانش بنیان های استان است، گفت: در کارگروه رفع موانع دانش بنیان ها به این مسائل رسیدگی می شود.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، از برگزاری نشست رفع موانع شرکت های دانش بنیان در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: در این نشست رفع مشکل شرکت های دانش بنیان به خصوص در حوزه های تسهیلات و مالیات، بیمه و ... مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشکلات چهار شرکت دانش بنیان با دستور استاندار سمنان و پیگیری دبیرخانه رفع مشکلات دانش بنیان ها، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، افزود: نگاه ما به رفع مشکلات این واحد ها در راستای توسعه اشتغال، رفع موانع تولید و کمک به اقتصاد استان است.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه دانش بنیان ها حوزه استراتژیک برای اقتصاد استان محسوب می شوند، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات دانش بنیان ها در استان صورت خواهد داد تا شاهد شکوفایی و رشد این شرکت های مهم باشیم.

نظری ارتقاء جایگاه دانش بنیان ها را اولویت کارگروه رفع مشکلات دانش بنیان ها دانست و تاکید کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و تقویت حوزه دانش بنیان یکی از اولویت های ما در مجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان است.

وی با بیان اینکه مسیر رو به پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان در استان سمنان تسهیل و تسطیح می شود، گفت: مشوق هایی برای دانش بنیان ها در نظر گرفته شده که شرکت ها مشمول آن می شوند.

کد خبر: ۲۵۳٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha