۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
صادرات کاشی و سرامیک به بیش از ۵۰ کشور| تبدیل ایران به یک برند جهانی در صنعت نمایشگاهی
مدیر انجمن صنفی کاشی و سرامیک کشور اعلام کرد

صادرات کاشی و سرامیک به بیش از ۵۰ کشور| تبدیل ایران به یک برند جهانی در صنعت نمایشگاهی

عزیززاده، مدیر انجمن صنفی کاشی و سرامیک کشور با اشاره به اینکه ایران جزء پنج کشور اصلی تولید کننده و صادر کننده کاشی و سرامیک جهان است گفت: صادرات کاشی و سرامیک به بیش از ۵۰ کشور جهان انجام می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک در حالی از تاریخ ۹ الی ۱۲ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران توسط انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور در حال برگزاری است که به گفته مدیر انجمن صنفی کاشی و سرامیک کشور این نمایشگاه به یک برند جهانی در صنعت نمایشگاهی تبدیل شده است.
در این نمایشگاه که صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه کاشی و سرامیک از ایران و دیگر کشورهای جهان در نمایشگاه شهر آفتاب گردهم آمده اند به ارائه توانمندی و تولیدات خود پرداخته اند و همین باعث شده است تا استانداردهای نمایشگاه کاشی و سرامیک به سطح بین المللی برسد به طوریکه اکنون این نمایشگاه به عنوان نماد صنعت کاشی و سرامیک کشور شناخته می شود.
«بهنام عزیززاده» مدیر انجمن صنفی کاشی و سرامیک کشور در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک کشور با اعلام این خبر گفت: برگزاری این نمایشگاه در سطح بین المللی و تجربه ۲۸ سال برگزاری آن، این گردهمایی را در سطح تجارت جهانی قرار داده و به عنوان یک نمایشگاه شاخص در میان تجار، صادر کنندگان و تولید کنندگان کشورهای مختلف جهان شناخته می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که جایگاه ایران در تولید و صادرات کاشی و سرامیک چگونه است؟ و اینکه به چه تعداد کشور صادرات داریم؟ ادامه داد: ایران جزء پنج کشور اصلی تولید کننده و صادر کننده کاشی و سرامیک جهان است و صادرات کاشی و سرامیک به بیش از ۵۰ کشور جهان صورت می گیرد.

در روزهای برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک، شاهد حضوری میهمانانی از تعداد زیادی از کشورها در این نمایشگاه هستیم که اغلب این بازدیدها منجر به قراردادهای صنعتی و صادراتی می شود

او تاکید کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک، شاهد حضوری میهمانانی از تعداد زیادی از کشورها در این نمایشگاه هستیم که اغلب این بازدیدها منجر به قراردادهای صنعتی و صادراتی می شود.

در تولید کاشی و سرامیک ایران در رتبه پنجم جهان قرار دارد و این نشان دهنده این است که مشکلات متعدد نیز نتوانسته جایگاه ایران را تزلزل ببخشد

عزیززاده با یادآوری اینکه در تولید کاشی و سرامیک در رتبه پنجم جهان قرار داریم و این نشان دهنده این است که مشکلات متعدد نیز نتوانسته جایگاه ایران را تزلزل ببخشد گفت: در نمایشگاه امسال، نزدیک به ۲۰ درصد به فضای نمایشگاهی اضافه شده و در فضایی نزدیک به ۴۰ هزار مترمربع، در هفت گروه کالایی، دستاوردها، محصولات، نوآوری ها و ظرفیت های صنعت کاشی و سرامیک کشور معرفی می شود.

از مهمترین اهداف این نمایشگاه، شناسایی بازارهای جدید صادراتی، توسعه صادرات، معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات و نوآوریها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولیدات و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

کد خبر: ۲۵۳٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 0
      این از بدبختیه که کاشی وسرامیک ارسال میکنید به کشورها شما توجه کنید جنس این کاشی ها از چیه بعد متوجه عمق فاجعه میشید .
    • تیرتپرتر IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 0
      شما به این توجه کنید که جنس کاشی سرامیک وگرانیت از چیه بعد به عمق فاجعه پی میبرید