۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
اولین شعبه بازارهای روز شهریم تبریز افتتاح شد
همزمان با رونمایی از ۳ سامانه نظارتی؛

اولین شعبه بازارهای روز شهریم تبریز افتتاح شد

تبریز- سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز از افتتاح اولین شعبه بازارهای روز شهریم در تبریز خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی کیانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع شامل سالن اصلی و پارکینگ با همکاری شهرداری منطقه یک تبریز با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شده و حدود ۴۰ میلیارد ریال توسط این سازمان و بخش خصوصی برای تجهیز و بهره برداری آن هزینه شده است.

وی افزود: این فروشگاهها طرح جدید سازمان برای بهره وری بیشتر و ارتقای کیفی خدمات بازارچه های محلی به شهروندان و امکان نظارت بیشتر بر آنهاست.

کیانی ادامه داد: بخش میوه و تره بار تازه، گوشت و مرغ، کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی با نرخ های زیر قیمت متوسط بازار جزو بخش های اصلی این بازارهای روز بوده که در اولین شعبه این فروشگاهها در خیابان هفت تیر نبش بیلانکوه نیز از امروز اماده خدمات است.

اولین شعبه بازارهای روز شهریم تبریز افتتاح شد

کیانی وجه تمایز این بازار روزها با قالب قبلی بازارچه های محلی را علاوه بر تنوع در ارائه خدمات، در نحوه نظارت و اداره آنها عنوان کرده و افزود: اعلام قیمت های مصوب منصفانه با محوریت اقلام اصلی میوه و تره بار به عنوان حداکثر قیمت های مجاز عرضه توسط فروشندگان و ورود به چرخه تامین و عرضه مستقیم کالاها بویژه در بخش محصولات کشاورزی از جمله تدابیر میان مدت برای این بازارها خواهد بود.

سرپرست سازمان میادین شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: همزمان با راه اندازی این فروشگاهها از سه سامانه مجزا تحت شبکه اختصاصی ایجاد شده توسط این سازمان شامل؛ سامانه فروشگاهی، سامانه اعلان قیمت و اطلاع رسانی و همچنین سامانه نظارت برخط تصویری رونمایی شده و خدمات تمامی غرف این بازارها تا حدود زیادی بصورت هوشمند کنترل می‌شود.

اولین شعبه بازارهای روز شهریم تبریز افتتاح شد

کیانی در پایان از افتتاح چندین شعبه دیگر بازارهای روز شهریم در نقاط مختلف شهر در هفته های آتی خبر داد و تصریح کرد: اولین شعبه این بازارها به عنوان شعبه درجه متوسط این طرح به لحاظ متراژ بازار بوده و سایر بازارها به نسبت ظرفیت آن با اولویت میوه و تره بار تجهیز و بهره برداری خواهد شد.

اولین شعبه بازارهای روز شهریم تبریز افتتاح شد

اولین شعبه بازارهای روز شهریم تبریز افتتاح شد

اولین شعبه بازارهای روز شهریم تبریز افتتاح شد

کد خبر: ۲۵۳٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      7 4
      سلام بهتره هرکی کارخودشو بکنه بااین کارا فروشنده های جزئ چجوری شکم خونوادهاشونو پر کنن
    • علی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      9 4
      سلام بهتر تموم مغازه ها رو ببندین خودتون بشین فروشنده هرکی هم ی نونی از مغازه خودش درمیاره بره بمیره. الان چند روزه هیچی نفروختم.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      4 0
      مغازه دار با انصاف بفروشی مشتریت کم که نمیشه زیاد هم میشه.
    • سینا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      3 0
      خیلی هم عالیه دلال ها و واسطه هایی که خون مردم رو تو شیشه میکنن که جیب خودشونو پر کنن حذف میشن