۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
ضرورت توجه به زیرساخت های تجارت محصولات کشاورزی در توسعه منطقه آزاد اینچه برون
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق گرگان مطرح کرد

ضرورت توجه به زیرساخت های تجارت محصولات کشاورزی در توسعه منطقه آزاد اینچه برون

گرگان- هاشمی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان گفت: توجه به زیرساخت های مورد نیاز تجارت محصولات کشاورزی در توسعه منطقه آزاد اینچه برون برای بهبود اقتصاد گلستان ضروری است.

هامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن ابراز خرسندی از تدابیر دولت برای انتخاب هیات مدیره منطقه آزاد اینچه برون، اظهار کرد: انتخاب هیات مدیره منطقه آزاد اینچه برون امیدها را برای تسریع در راه اندازی این منطقه دوباره زنده کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان، منطقه ازاد اینچه برون را یک فرصت کلیدی برای توسعه روابط تجاری با کشورهای حوزه CIS و اوراسیا عنوان کرد و افزود: با توجه به تولیدات کشاورزی استان و صنایع تبدیلی منطقه این فرصت فراهم شده که بتوانیم نقش آفرینی کشور واستان گلستان را در تجارت محصولات کشاورزی منطقه بیشتر کنیم.

هاشمی ایجاد زیرساخت های مرتبط با صادرات محصولات کشاورزی را در منطقه آزاد اینچه برون ضروری دانست و گفت: مزیت رقابتی گلستان و کشورهای منطقه محصولات کشاورزی و دام و طیور است مدیران در توسعه این منطقه به این پتانسیل ها توجه کنند.

نایب رئیس کمسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران یادآور شد: در کنار ایجاد زیرساخت ها، اصلاح قوانین صادراتی هم ضروری است و مجلس و دولت باید در کنار هم با رفع قوانین دست و پاگیر فضا را برای بهبود تجارت بخش خصوصی فراهم کنند.

کد خبر: ۲۵۳٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha