۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در استان همدان
دادستان همدان اعلام کرد:

تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در استان همدان

همدان - دادستان همدان از ساماندهی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی دارای دستور از مراجع قضایی که در پارکینگ‌های استان موجود است خبر داد و گفت: مکاتباتی با مراجع قضایی شهرستان‌های کشور انجام می گیرد.

به گزارش بازار؛ حسن خانجانی ظهر چهارشنبه در جلسه تعیین تکلیف وسایل نقلیه بلاتکلیف در پارکینگ های سطح استان همدان اظهار کرد: روند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه باید با حفظ حقوق بیت المال و مالکیت اشخاص باشد و به این دلیل تعیین تکلیف خودروهای توقیفی از اولویت های دادستانی‌هاست.

وی عنوان کرد: به همین منظور در اقدامی از سال گذشته برای تعیین تکلیف خودروهای دارای دستور تا قبل از سال ۱۴۰۰ که به مدت طولانی در پارکینگ‌ها بود، مکاتباتی از سوی این دادستانی با مراجع قضایی شهرستان‌های مختلف کشور، برای تعیین تکلیف این وسایل انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز رسیده. ایم.

دادستان همدان افزود: برای تعیین تکلیف این تعداد وسیله نقلیه تمام دادستان‌ها و رؤسای بخش‌ها به تازگی از پارکینگ‌ها بازدیدهای میدانی داشته‌اند.

وی عنوان کرد: برای حمایت از حقوق مردم و کاهش پرونده‌های قضایی و انتظامی نیز دستور داده شده، تا وسیله نقلیه غیرمقصر در تصادفات در صورتی که راننده مقصر اعتراضی به نظر افسر کارشناس تصادفات ندارد به پارکینگ دلالت داده نشود.

کد خبر: ۲۵۳٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha