۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
پیام تبریک نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد مسکن برای انتصاب روسای بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی

پیام تبریک نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد مسکن برای انتصاب روسای بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی

روحانی نژاد نماینده ولی ‏فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتصاب رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام را تبریک گفتند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن ، در متن تبریک انتصاب آمده است: انتصاب شایسته حسین دهقان به عنوان ریاست « بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی » از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بیانگر حُسن اعتماد معظم له، شایستگی ها و سوابق درخشان حضرتعالی می باشد، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

بی‏ تردید اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی برای خدمت در این نهاد انقلابی تدبیری حکیمانه و ارزشمند در جهت توانمندسازی محرومین و اقشار کم برخودار و آبادانی و پیشرفت مناطق محروم خواهد بود.امید است با عنایت به تکالیف امام راحل(ره) و قانون فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آن نهاد شاهد ارتقای تعاملات و همکاری‌ها به‌ویژه در حوزه ساخت مسکن محرومین باشیم. موفقیت و سربلندی حضرتعالی را از درگاه خداوند منّان در سایه توجهات حضرت بقیه ‏الله الاعظم(عج) و بهره‏مندی از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ‏الله العظمی امام خامنه ‏ای(دامت برکاته) مسئلت می نماییم.

همچنین در پیام جداگانه دیگری برای انتصاب «سید پرویز فتاح» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان « ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)» از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بیانگر حُسن اعتماد معظم له، شایستگی ها و سوابق درخشان حضرتعالی می باشد، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.یقیناً در سـایه مـدیریت هوشمندانه، تـدبیر و توانمندی جنابعالی شاهد آبادانی و محرومیت‌زدایی بیش از پیش مناطق محروم کشور و بهره مندی آنان از برکات آن ستاد به نحو شایسته خواهیم بود و تعامل سازنده آن نهاد ارزشمند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از گذشته کمک شایانی برای خانه دار شدن محرومین جامعه خواهد بود.

موفقیت و سربلندی حضرتعالی را از درگاه خداوند منّان در سایه توجهات حضرت بقیه ‏الله الاعظم(عج) و بهره‏مندی از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسل

کد خبر: ۲۵۲٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha