۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
نیاز ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی تسهیلات سرمایه درگردش برای دامپروری کشور
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

نیاز ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی تسهیلات سرمایه درگردش برای دامپروری کشور

حسن نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دامپروری کشور به بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش نیاز دارد.

به گزارش بازار، محمد ابراهیم حسن نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارتخانه در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده های لبنی صادراتی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ما به اصفهان، ضمن بیان این مطلب گفت: برای افزایش تولید گوشت قرمز، علاوه بر تامین تسهیلات سرمایه در گردش، برنامه ریزی های مختلفی انجام داده ایم.

محمد ابراهیم حسن نژاد افزود: در مورد افزایش تولید گوشت قرمز در داخل کشور در زمینه ژنتیک و تقویت دام های مولد کشور تلاش می کنیم.

وی اظهار داشت: خشکسالی در دو سال گذشته، جمعیت دام مولد را به شدت کاهش داده است.

حسن نژاد ادامه داد: برنامه هایی را برای احیای دام مولد، جلوگیری از مرگ و میر دام ها در مناطق روستایی و تقویت گوساله های پایه پروار برای توسعه واحدهای پرواربندی داریم.

وی درباره تفاهم نامه های همکاری با کمیته امداد امام (ره) و ستاد فرمان اجرایی امام(ره) نیز گفت: ما با این دو نهاد تفاهم نامه های همکاری داریم تا از منابع موجود در این حوزه ها برای احیای دام مولد و افزایش ظرفیت واحدهای پرواربندی استفاده کنیم.

کد خبر: ۲۵۲٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha