۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
افزایش سهم ارزش مالکانه معلمان از ۲ به ۱۰ درصد
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد

افزایش سهم ارزش مالکانه معلمان از ۲ به ۱۰ درصد

نجف پور کردی، مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهم ارزش مالکانه معلمان از صندوق ذخیره فرهنگیان در آبان برای معلمان واریز خواهد شد.

به گزارش بازار، حمیدرضا نجف پور کردی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهم ارزش مالکانه معلمان از صندوق ذخیره فرهنگیان که از ۲ به ۱۰ درصد افزایش یافته است در آبان برای معلمان واریز خواهد شد.

نجف پور کردی گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی مخاطبان صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که شفافیت در عملکرد صندوق و ارزش مالکانه از مطالبات آن‌ها است.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: در سال مالی گذشته، این صندوق برای اولین بار در دوران فعالیت خود، بیش از چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود فعالیت اقتصادی داشته است که بیانگر افزایش سود ۲۲۰ درصدی صندوق است.

وی افزود: هر ماه حداقل ۵ میلیون تومان خدمات اعتباری قرض الحسنه در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت تا فرهنگیان با این اعتبار کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تأمین کنند. این اقدام به مرحله نهایی رسیده و متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.

مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه ۴۵ درصد از گروه های مدیریتی صندوق ذخیره و هلدینگ‌ها از فرهنگیان هستند، گفت: اطلاعات مالی همه شرکت‌ها وجود دارد. پرداختی‌ها مشخص است و همه مدیران صندوق از وضعیت همه شرکت‌ها می‌توانند آگاه شوند.

وی درباره ارزش مالکانه صندوق به فرهنگیان نیز گفت: ارزش مالکانه یکی از مهم‌ترین مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است. این سهام در زمان مناسب به معلمان داده می‌شود.
نجف پور کردی گفت: در گام اول حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق بورسی و عرضه می‌شود و سهم معلمان از این دارایی‌ها به میزان سهم الشرکه آن‌ها در صندوق ذخیره فرهنگیان است.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha