۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
امکان اصلاح اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا شروع مهلت ارسال دوره بعد
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد

امکان اصلاح اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا شروع مهلت ارسال دوره بعد

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امکان اصلاح و ویرایش اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هر دوره (فصل)، فقط تا پیش از شروع مهلت ارسال اظهارنامه دوره بعد مقدور است.

به گزارش بازار، این سازمان اعلام کرد: مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان مالیاتی مکلف به ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت مالیات و عوارض متعلق حداکثر تا ۱۵ روز پس از پایان هر دوره (فصل) هستند، اما به منظور تکریم مودیان و در راستای ایجاد وحدت رویه در اصلاح و ویرایش اظهارنامه، از این پس امکان ویرایش و اصلاح اظهارنامه از طریق سامانه های سازمان تا قبل از شروع مهلت ارسال اظهارنامه فصل بعد مقدور است.

در ادامه اطلاعیه سازمان امور مالیاتی آمده است: به طور مثال مهلت اظهارنامه فصل تابستان که ۱۵ مهرماه به اتمام رسیده است، مودیان مالیاتی تا قبل از ۱۵ دی ماه فرصت دارند اظهارنامه های فصل تابستان خود را آن هم قبل از ابلاغ، ویرایش و اصلاح کنند.

برپایه این اطلاعیه، مودیان مالیات بر ارزش افزوده با مراجعه به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha