۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
ایران و ارمنستان در مورد توسعه همکاری‌های حوزه کار تفاهم‌نامه امضا کردند
صبح امروز؛

ایران و ارمنستان در مورد توسعه همکاری‌های حوزه کار تفاهم‌نامه امضا کردند

صبح امروز تفاهم‌نامه مشترک همکاری در حوزه‌های تبادل نیروی کار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و توانمندسازی معلولان و همکاری‌های اقتصادی میان ایران و ارمنستان به امضا رسید.

به گزارش بازار، سال گذشته سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران به دعوت وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان به آن کشور سفر کرد و پس از آن سفر، روز گذشته (دوشنبه) «نارک مکرچیان» وزیر کار ارمنستان به دعوت وزیر کار کشورمان وارد ایران شد.

در این دیدار که به امضای تفاهم‌نامه مشترک انجامید، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، مهرداد عظیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و رئیس سازمان بهزیستی حضور داشتند.

در این دیدار، نارک مکرچیان وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان را معاون وزیر اقتصاد، رئیس امور بین‌الملل، رئیس مرکز بهزیستی و رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارمنستان همراهی کردند.

این دیدار و ملاقات با هدف امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ایران و ارمنستان در حوزه‌های تبادل نیروی کار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و توانمندسازی معلولان و همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور در حوزه‌های پتروشیمی، راه و ساختمان، مصالح، سیمان و دارویی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha