۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
پرداخت به موقع مطالبات بیش از ۵۰ هزار مرکز درمانی
معاون منابع سازمان بیمه سلامت اعلام کرد

پرداخت به موقع مطالبات بیش از ۵۰ هزار مرکز درمانی

رنجبران، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت هیچ بدهی به بیش از ۵۰ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد ندارد.

به گزارش بازار، حسین رنجبران، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت، گفت: مطالبات طرح دارویار تا تیر امسال با سازمان بیمه سلامت بود که پرداخت‌ها انجام شده است؛ از این تاریخ به بعد پرداخت مطالبات طرح دارو با سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است که هنوز پرداختی به داروخانه‌ها نداشته اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت گفت: این سازمان با بیش از ۵۰ هزار موسسه و مرکز درمانی طرف قرارداد است و همه‌ی مطالبات این مراکز را بدون تاخیر پرداخت می‌کند و اکنون نیز مطالبات مهرماه در حال پرداخت است.

حسین رنجبران با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ میلیون نفر در کشور، بیمه شده سازمان بیمه سلامت هستند، گفت:مطالبات بیمارستان‌های دولتی نیز به محض بررسی اسناد و مدارک این مراکز صورت می‌گیرد و ما مدعی هستیم سند مانده‌ای نداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بمیه سلامت گفت: درباره طرح دارویار نیز تصمیم سازمان برنامه و بودجه این بود که به جای پرداخت از طریق بیمه ها، خود سازمان برنامه بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مطالبات دارویار را پرداخت کنند.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha