افزایش ۹ درصدی ترافیک مرسوله های پستی تا پایان مهر ماه
مدیرعامل شرکت ملی پست خبر داد

افزایش ۹ درصدی ترافیک مرسوله های پستی تا پایان مهر ماه

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به افزایش ۹ درصدی ترافیک مرسوله های پستی در هفت‌ماه ابتدایی امسال در هم‌سنجی با پارسال، از راه‌اندازی یک هزار صندوق هوشمند پستی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار، محمود لیایی در نشست مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ملی پست با اشاره به تغییر رفتار مشتریان و کاهش مرسولات کاغذی، از افزایش ۹ درصدی ترافیک مرسوله های پستی خبر داد و گفت: این مساله بر روی همه فرایندهای پستی اثرگذار است، بر این اساس باید زیرساخت‌های پستی تقویت شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی افزایش ترافیک در سال جاری ۱۲ درصد بوده است، از تحقق ۹ درصدی ترافیک تا پایان مهر ماه امسال خبر داد.

لیائی با اشاره به شعاری که سرلوحه کار پست قرار گرفته است، گفت: به جای اینکه مردم به پست مراجعه کنند، شرکت ملی پست برای خدمت رسانی به در منازل مراجعه می کند که این امر مستلزم بهره گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی چه از لحاظ نرم افزاری و چه سخت افزاری است‌.

مدیرعامل شرکت ملی پست به پروژه‌های نوین این شرکت اشاره کرد و از راه اندازی صندوق های هوشمند پستی به منظور صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه ها و نیروی انسانی خبر داد.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست تصریح کرد: هوشمندسازی محصولات و خدمات پستی نیازمند ارتقای داده های زیرساخت و همچنین تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی است.

وی به در دست اقدام بودن دو مگاپروژه اشاره کرد و از راه اندازی ۲۰ مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند در سطح کشور و همچنین یک هزار صندوق هوشمند پستی در مراکز پستی تا پایان سال خبر داد.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha