۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۲۰ هزار فرصت شغلی پرداخت شد
مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی:

۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۲۰ هزار فرصت شغلی پرداخت شد

مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی از پرداخت هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به میزان ۱۲ هزار میلیارد تومان برای ۲۲۰ هزار فرصت شغلی طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، سید امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در مراسم قدردانی از مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی با تجلیل از خدمات نعمت‌الله رضایی گفت: با حضور رضایی در مدیریت این صندوق و همکاری وی اتفاقات بسیار خوب و بی‌سابقه‌ای در زمینه اشتغالزایی برای روستاها و همچنین تقویت گروه‌های جهادی رقم خورد که بدون حضور وی ممکن نبود.

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی افزود: همچنین در حوزه احیای واحدها نیز کمک ویژه رضایی باعث پیشرفت‌های خوبی در زمینه ارائه تسهیلات به واحدهای در حال احیا شد.

نعمت‌الله رضایی مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی امید نیز در ادامه با قدردانی از همکاری‌ها و حمایت‌های معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در مدت مدیریت بنده در صندوق کارآفرینی امید فرصت‌های استثنایی در خدمت به مردم اتفاق افتاد.

رضایی ادامه داد: با پیگیری‌های فراوان هم‌اکنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ظرفیت تسهیلات برای احیای واحدهای اقتصادی در صندوق امید موجود است.

وی گفت: همچنین طی حدود دو سال، مانده تسهیلات از ۳۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۲۸۰۰ میلیارد تومان، اقساط دریافتی از مردم ماهیانه از ۱۸۰ میلیارد تومان به ۳۸۰ میلیارد تومان و ام پی ال در صندوق از ۳.۱ به ۱.۹ رسید.

مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: طی دو سال گذشته همچنین ۸۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به میزان ۱۲ هزار میلیارد تومان برای ۲۲۰ هزار فرصت شغلی پرداخت شد و حداقل ۱۰ درصد شغل ایجاد شده در دولت سیزدهم در این مدت توسط صندوق کارآفرینی امید صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه میزان تفاهمنامه‌ها در صندوق از ۵۴۰۰ میلیارد تومان به ۳۰ هزار میلیارد تومان رسید، گفت: درحالی که در پرداخت حقوق کارکنان در ابتدا مشکل داشتیم اما اکنون به درآمد قابل توجهی رسیدیم و ساماندهی، فرآیندسازی و استفاده از مدیران باسابقه در داخل صندوق در پست‌های مدیریتی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۵۲٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha