۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
توزیع بنزین یورو ۴ در سنندج آغاز شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

توزیع بنزین یورو ۴ در سنندج آغاز شد

کردستان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: توزیع بنزین با استاندارد یورو چهار برای نخستین بار در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالله گیتی‌منش پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران خبرگزاری‌های استان که در سالن جلسات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهر سنندج بین کوه‌ها محصور شده و در صورت وقوع آلودگی هوا در این شهر میزان ماندگاری در آن بیشتر است،   اظهار داشت:  توزیع بنزین یورو چهار در راستای کاهش آلودگی هوای این شهر اقدام ضروری بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بنزین یورو چهار در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت سنندج توزیع می‌شود و به تدریج در دیگر شهرهای استان هم اقدام به توزیع این نوع سوخت خواهیم کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: میزان گوگرد در بنزین یورو ۴ زیر ppm ۵۰ (واحد در میلیون) بوده در حالیکه این رقم در بنزین معمولی حدود ppm ۳۵۰ است و این یکی از مهمترین مزایای استفاده از این نوع سوخت است.

گیتی‌منش به دیگر مزایای بنزین یورو چهار اشاره کرد و گفت: میزان بنزن در بنزین یورو ۴ کمتر از ۰.۲ درصد و نسبت به بنزین معمولی بسیار کاهش یافته و میزان اکتان یورو  ۰.۴ درصد نزدیک به بنزین سوپر و ppm ۹۱ است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۸۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات ارائه می دهند.

کد خبر: ۲۵٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha