۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
 ایمن سازی ۳۳ نقطه پر تصادف زنجان در دست اجرا است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

ایمن سازی ۳۳ نقطه پر تصادف زنجان در دست اجرا است

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: ایمن سازی ۳۳ نقطه پر تصادف و پر حادثه در استان زنجان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالحسین علی اکبری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه ایمن سازی جاده های زنجان در سال جاری به جد پیگیری می شود، گفت: از سال ۹۵ با همکاری پلیس راه استان شناسایی نقاط پر تصادف و پر حادثه ساز در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در استان ۱۰۷ نقطه پر  تصادف شناسایی شده است که از این تعداد ۶۰ نقطه تصادفات عادی و مستعد تصادف بودند و ۴۷ نقطه هم پر تصادف پر خطر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: از این تعداد هم ایمن سازی ۱۶ نقطه پر تصادف انجام شده و ایمن سازی ۳۳ نقطه هم در دست اجرا است.

علی اکبری تاکید کرد: ایمن سازی و ساماندهی نقاط حادثه خیز و پر تصادف به اعتبارات زیادی نیاز دارد و در این زمینه باید مساعدت لازم انجام شود.

وی ابراز کرد: ایمن سازی جاده های پر تصادف و پر حادثه نقشه راه استان است و برای کاهش تصادفات در جاده های استان باید به ایمن سازی جاده ها بیشتر توجه شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، تصریح کرد:روشنایی بیش از ۳۰ کیلومتر از آزاد راه زنجان به قزوین انجام شده است و اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه زنجان هم در دستور کار است.

کد خبر: ۲۵٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha