۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
قیمت گذاری املاک شهرداری گرگان شفاف سازی شود
رئیس شورای شهر گرگان:

قیمت گذاری املاک شهرداری گرگان شفاف سازی شود

گرگان- مهری، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به ضرورت قیمت گذاری عادلانه برای املاک و مستغلات شهرداری گرگان گفت:در برخی مواقع شاهد مشارکت کارشناس رسمی دو تابعیتی ساکن کانادا در معاملات هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی مهری شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهربازی گرگان اظهار کرد: هر چند نمایندگان مردم در شورای اسلامی و شهرداری در تلاش هستند که قیمت گذاری املاک و مستغلات شهرداری گرگان در مباحثی مانند فروش و تهاتر منصفانه و عادلانه باشد اما باید اهتمام بیشتری صرف کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در برخی مواقع شاهد آن هستیم که برای قیمت گذاری املاک و مستغلات، موضوع به کارشناسی واگذاری می شود که دو تابعیت و حتی ساکن ونکوور کانادا است؛ در این موارد باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

مهری ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای شهر گرگان به دنبال آن هستند که حداکثر منافع برای مردم گرگان احصا شود و در همین راستا انتظار است که عوامل شهرداری در انتخاب کارشناسان دقت نظر داشته باشند.

وی گفت: نحوه انتخاب کارشناسان رسمی دادگستری و البته قیمت گذاری تیم‌های منتخب بر املاک شهرداری یکی از مباحثی بوده که از روز نخست دور ششم توجه ویژه به آن داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: شهرداری گرگان با دغدغه‌های مالی متعددی مانند حقوق و سنوات پاکبانان، پاداش بازنشسته ها و هزینه‌کرد امور جاری شهر مواجه است که مولدسازی املاک از طریق تهاتر یا فروش یکی از فرصت‌های حل این مشکلات مالی است.

مهر بیان کرد: باید ساز و کاری ترسیم شود که انتخاب کارشناسان رسمی دادگستری در معاملات و حتی مباحث حقوقی شفاف و بر اساس برنامه باشد.

کد خبر: ۲۵۲٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha