۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
روزانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در استان زنجان توزیع می شود
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان :

روزانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در استان زنجان توزیع می شود

زنجان-حبیبی،مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان،گفت: روزانه به طور میانگین شاهد توزیع یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در استان زنجان هستیم و و در حال حاضر ۴۰ باب جایگاه وجود دارد.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار ،گفت: روزانه به طور میانگین شاهد توزیع یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در استان زنجان هستیم.

وی اظهار کرد: زنجان در مسیر تزانزیت و نیز قلب استان‌های شمال‌غرب کشور قرار دارد، به همین خاطر میزان توزیع روزانه بنزین در استان رقم بالایی را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان،گفت: یکی از رویکردهای اصلی این شرکت، افزایش تعداد نازل‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت استان است و هدف‌گذاری استان در این زمینه هزار نازل است که با توجه به اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر توانسته‌ایم تعداد ۶۲۰ نازل را به ۸۰۰ نازل افزایش دهیم.

حبیبی تاکید کرد: آمار توزیع CNG در استان زنجان نیز روزانه به طور میانگین ۵۰۰ هزار مترمکعب است و در حال حاضر ۴۰ باب جایگاه بوده و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان با جایگزینی سوخت گاز طبیعی به جای سوخت بنزین هستند.

وی از توزیع روزانه ۲۵۰ هزار لیتر نفت سفید در استان زنجان خبر داد و بیان داشت: بی‌تردید اصلی‌ترین جامعه دریافت‌کننده نفت سفید، ساکنان روستاهای مناطق دور و صعب‌العبور است که در این راستا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان اقدام به توزیع نفت سفید به این روستاها می‌کند که از ۹۴۸ روستای شناسایی شده در استان، ۲۶۰ روستا به خاطر داشتن مسیر بد به عنوان جامعه هدف گزینش شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، ابراز کرد: خوشبختانه زنجان توانسته است به مدت سه سال متوالی عنوان استان سبز کشور را به لحاظ پایین بودن آلایندگی فرآورده‌های نفتی از آن خود کند.

کد خبر: ۲۵۲٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha