۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
باید به طور کامل و با همه توان از سرمایه گذاران حمایت کنیم
استاندار زنجان:

باید به طور کامل و با همه توان از سرمایه گذاران حمایت کنیم

زنجان-استاندار زنجان،با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کاری مدیران استان زنجان، حمایت از سرمایه‌گذاران است،گفت: باید به طور کامل و با استفاده از همه توان از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی عصر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری زنجان،گفت: یکی از برنامه‌های کاری مدیران استان، حمایت از سرمایه‌گذاران است.

وی ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران گام‌های بلندی برداریم، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که این مهم در دستور کار مدیران قرار گرفته است.

استاندار زنجان گفت: اصرار بر فراهم کردن همه شرایط لازم در راستای فعالیت بی‌دغدغه صنعت‌گران و تولیدکنندگان به این خاطر است که فعالان این عرصه در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد.

افشارچی تاکید کرد: باید به طور کامل و با استفاده از همه توان از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

وی گفت: هدف از تشکیل چنین جلساتی، بررسی موانع و مشکلات موجود فرا روی سرمایه‌گذاران در استان است و در این میان نگاه مدیریتی استان در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی، نگاه تعاملی است.

استاندار زنجان بیان داشت: صنعتگران و تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید تمامی شرایط را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

کد خبر: ۲۵۲٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha