۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سود داشته است
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سود داشته است

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود فعالیت اقتصادی کسب کرد که برای اولین بار به این عدد رسید و نسبت به سال گذشته ۲۲۰ درصد سود داشته است.

به گزارش بازار، حمیدرضا نجف‌پور کردی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مخاطبان صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که اولین مطالبه آنها ارزش مالکانه و شفافیت است.

وی افزود: در یک بنگاه مالی انتظار می‌رود که سود حداکثری داشته باشد که این هم مطالبه فرهنگیان بوده است، مباحث مربوط به اساسنامه و انتصابات مورد توجه است. از حیث ارزش مالکانه آنچه وعده داده بودیم را عملی کردیم و به اجرا بردیم و تست آزمایشی هم انجام دادیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین درباره طرح ارزش مالکانه عنوان کرد: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار می‌گیرد و فرهنگیان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه می‌توانند کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.

نجف‌پورکردی ادامه داد: رقم این اعتبار در گام اول حداقل ۵ میلیون تومان است که حدود ۴۰ درصد از حقوق تعیین شده است.

وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته، اعتبار قرض‌الحسنه صفر درصد ۲ ماهه در اختیار فرهنگیان قرار می‌دهیم تا بتوانند از فروشگاه‌های کثیری خرید کنند، بطور مثال اگر یک همکار فرهنگی ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند، با این ۵ میلیون تومان، قدرت خرید ۱۵ میلیون تومانی در اختیار خواهد داشت. این اقدام به مرحله نهایی رسیده و متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین گفت: در حوزه مسکن، با آموزش و پرورش راهبردهایی اجرایی شده تا به وسیله ظرفیت‌های این وزارتخانه، این امر محقق شود.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha