۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
برنامه زمستانی فرودگاه بیرجند اعلام شد|رایزنی برای افزایش پروازها
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی :

برنامه زمستانی فرودگاه بیرجند اعلام شد|رایزنی برای افزایش پروازها

بیرجند- مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: برنامه زمستانی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند و فرودگاه شهدای طبس اعلام شد.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برنامه زمستانی پروازهای فرودگاه شهید کاوه بیرجند بدون هیچ گونه تغییری نسبت به برنامه تابستانی برقرار است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی بیان کرد:طبق اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر تعداد دو پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران و دو پرواز در مسیر بیرجند-مشهد-بیرجند برقرار شده که متاسفانه پروازهای روز چهارشنبه ایرلاین یاد شده بدلیل کمبود ناوگان نزدیک به ۲ ماه ابطال شده است.

طهماسبی با بیان اینکه این پروازها پس از مدت یاد شده مجدد برقرار خواهد شد، افزود: پروازهای فرودگاه شهدای طبس نیز همچون فصل گذشته با ۸ پرواز هفتگی در مسیر تهران-طبس-تهران برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته پرواز یکشنبه هواپیمایی ماهان که طی دوماه گذشته لغو شده بود به پنج شنبه منتقل و در برنامه زمستانی برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: در حال رایزنی جهت برقراری پرواز هواپیمایی ایرتور برای یک یا دو روز در هفته به فرودگاه بیرجند هستیم که در صورت برقراری روز و ساعت پرواز یاد شده اطلاع رسانی خواهد شد.

طهماسبی افزود: هواپیمایی ایرتور یک پرواز فوق العاده جهت یکشنبه ۱۴ آبان ماه سال جاری در سیستم فروش آژانس های هواپیمایی باز نموده است که تا این لحظه نامه هماهنگی برای این اداره کل ارسال نشده که پس از ارسال نامه و دریافت مجوز ساعت دقیق پرواز اعلام می شود.

به گفته وی در برنامه زمستانی فرودگاه بیرجند تعداد ۱۴ پرواز برقرار شده است که از این تعداد ۲ پرواز در مسیر مشهد-بیرجند-مشهد و مابقی در مسیر تهران-بیرجند-تهران است که پس از برقراری مجدد پرواز چهارشنبه ایران ایر به تعداد ۱۸ پرواز در هفته اقزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۲۵۲٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha