۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
ضرر ۱۲ میلیارد دلاری مدیرعامل بایننس در پی رکود حاکم بر بازار رمزارزها
بلومبرگ خبر داد؛

ضرر ۱۲ میلیارد دلاری مدیرعامل بایننس در پی رکود حاکم بر بازار رمزارزها

بلومبرگ از ضرر سنگین ۱۲ میلیارد دلاری مدیرعامل صرافی بایننس در پی وضع قوانین سختگیرانه برای فعالیت رمزارزها در آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مدیرعامل صرافی بایننس از ضرر سنگین ۱۲ میلیارد دلاری خود در پی وضع قوانین سختگیرانه برای فعالیت رمزارزها در آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش، چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ تایید کرده است که بخش مهمی از دارایی های خود را در پی وضع قوانین مذکور و چند مورد محکومیت این صرافی در دادگاه های آمریکا از دست داده است.

در همین حال، فهرست افراد ثروتمند جهان که توسط بلومبرگ تهیه می شود نیز نشان دهنده افت ۳۸ درصدی سرمایه CZ طی یک سال گذشته است. به گفته بلومبرگ، مدیرعامل بایننس طی یک سال گذشته دستکم ۱۱.۹ میلیارد دلار متضرر شده و حجم دارایی های وی کاسته شده است.

با این حساب، مجموع دارایی های چانگ پنگ ژائو در حال حاضر رقمی حدود ۱۷.۲ میلیارد دلار اعلام شده است. لازم به ذکر است، علیرغم پیشرفت نسبتا چشمگیر قیمت بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال طی هفته های گذشته، بسیاری از کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که این بازار همچنان در حالت رکود به سر برده و زمان نسبتا مشخصی برای پیشرفت آن در سطح جهانی وجود ندارد.

بخش عمده ای از روند ریزش ممتد بازار رمزارزها و عدم پیشرفت آنها به شرایط حاکم بر اقتصاد جهانی باز میگردد که بسیاری از بخش های بازار سرمایه از جمله دارایی های ریسک پذیر را درگیر خود ساخته است.

کد خبر: ۲۵۲٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha