۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
اجرای ۳۳۰ هزار واحد نهضت ملی در روستاها
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد

اجرای ۳۳۰ هزار واحد نهضت ملی در روستاها

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اجرایی شدن ۳۳۰ هزار واحد نهضت ملی در روستاها از برنامه آن بنیاد برای واگذاری یک میلیون قطعه زمین به واجدان شرایط طی امسال و سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن ۳۳۰ هزار واحد مسکونی در روستاها توسط آن بنیاد خبر داد.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون، ۱۷۵ هزار واحد در روستاها به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است و ۱۵۵ هزار واحد نیز در حال ساخت است.

جودی توضیح داد: با توجه به حمایت دولت از مسکن روستایی تعداد واحدهایی که سالانه در روستاها احداث می‌شوند از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته است. همچنین میزان تسهیلات مسکن روستایی نیز از ۲۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی از ابلاغ و اجرایی شدن سقف تسهیلات مسکن روستایی طی این هفته خبر داد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص واگذاری زمین به روستاییان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سهم سالانه بنیاد مسکن، واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط است که در برنامه سال جاری ۲۵۰ هزار واحد آماده تحویل شده است و تا پایان سال برنامه تحویل زمین به متقاضیان انجام می‌شود.

جودی در خصوص برنامه بنیاد مسکن برای واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط گفت: برنامه امسال و سال بعد واگذاری یک میلیون قطعه زمین به واجدان شرایط است.

کد خبر: ۲۵۲٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مرتضی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 0
      آقای جودی تکلیف ما که وام دویست تومنی قسط آخر گرفتیم چی میشه فقط سقف گرفتیم . ججوری ما از این خونه استفاده کنیم. لطفاً متمم هم به ما بدید شاید بشه با بدبختی سر کنیم