۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح قراملک تبریز با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی
شهردار منطقه ۲ تبریز خبرداد؛

اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح قراملک تبریز با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی

تبریز- علی پور زنوزی، شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک طبق زمان بندی انجام گرفته و با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

موسی علی پور زنوزی در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر گفت: برای احداث این تقاطع غیرهمسطح تاکنون ۵۱ حلقه شمع گذاری شده، سه مورد فونداسیون پروژه عملیاتی شده و احداث دو پایه اصلی این روگذر به اجرا درآمده و فعالیت در جبهه کاری ضلع غربی پروژه ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲، اعتبار اولیه پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و درباره مشخصات فنی پروژه افزود: این پل روگذر در ۶۰۰ متر طول و عرض ۲۱ متر، در ۷ پایه و دارای ۱۰۶ شمع خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی مشکلات اجرایی از قبیل جابجایی درختان واقع در مسیر اجرای پروژه و جابجایی فیبر نوری آن رفع شده و در حال رایزنی برای جابجائی لوله گاز و کابل های فشار قوی برق در قسمتی از پروژه و در ضلع شمالی آن با سازمان های مرتبط هستیم.

شهردار منطقه ۲، احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک را در رفع ترافیک شهری بلوار کارگر و در راستای شمال و جنوب مسیر بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این پل روگذر بصورت دو طرفه و برگرفته از تکنولوژی پیش ساخته و معماری خاص، دارای دهانه های طولانی تری نسبت به پل های مشابه خواهد بود.

کد خبر: ۲۵۲٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha