۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
پرداخت ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در همدان
مدیر پارک علم و فناری همدان عنوان کرد:

پرداخت ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در همدان

همدان - مدیر پارک علم و فناری همدان از پرداخت ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور در این استان خبر داد.

به گزارش بازار؛ مجید کزازی بابیان اینکه از مساحت ۲۱ هکتاری پارک علم و فناوری همدان پنج هکتار در اختیار ساختمان مرکزی و ۱۶ هکتار آن قابل واگذاری به شرکت های دانش‌بنیان و واحدهای فناور است، گفت: فاز دوم پارک علم و فناوری با تامین اعتبار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

مدیر پارک علم و فناوری همدان با بیان اینکه در شهر لالجین مرکز رشد تخصصی مربوط به صنایع دستی راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: در شهرستان ملایر نیز یک خانه خلاق با همکاری اوقاف و امور خیریه، در شهرهای همدان و لالجین نیز خانه خلاق با همکاری میراث فرهنگی و در فامنین توسط یک خیر راه اندازی شده است.

کزازی با بیان اینکه از اواخر سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۴۶ میلیارد تومان به واحدهای فناور تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت شده اعطای ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، تصویب افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری به ۵۰ میلیارد تومان، پیگیری راه‌اندازی کارخانه نوآوری و معرفی طرح‌های کلان فناوری به معاونت علمی و پیگیری راه‌اندازی مرکز علم و فناوری در شهر بخارای ازبکستان را از اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.

کد خبر: ۲۵۱٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha