۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
جذب ۷۲ درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور در ایلام
معاون استاندار ایلام خبر داد؛

جذب ۷۲ درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور در ایلام

ایلام- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از جذب ۷۲ درصدی اعتبارات در دور اول سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، سعید هژبری در نشست مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان با اشاره به اینکه ۹۶ درصد طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری در ایلام اجرایی شده است، اظهار داشت : اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری در دور اول سفرها به استان ایلام ۵۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۴۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال معادل ۷۲ درصد جذب شده است.

وی افزود: از این میزان اعتبارات ۳۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی معادل ۷۰ درصد و ۱۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد کل اعتبارات تسهیلات بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه از سهم دستگاه‌ها ۱۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال معادل ۳۳ درصد سهم نهادهای حمایتی بوده است، بیان کرد: کل مصوبات سفر ۱۴۵ مصوبه بوده است که ۴۹ مصوبه معادل ۳۴ درصد به اتمام رسیده و ۹۰ مصوبه معادل ۶۲ درصد از کل مصوبات فعال و در دست اجرا و ۶ مصوبه نیز در دست پیگیری است.

هژبری اضافه کرد: ۹۶ درصد از طرح‌ها و پروژه‌های مصوب اجرایی شده که از این میزان ۳۴ درصد پروژه‌ها به بهره برداری رسیده و ۶۲ درصد نیز در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: ۳۰۱ پروژه و طرح مجموع کل مصوبات سفر بوده که از این تعداد ۱۸۵ پروژه معادل ۶۲ درصد کل پروژه‌ها به بهره برداری رسیده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha