۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۱۱۰۰ قطعه زمین ویلایی برای نهضت ملی مسکن در دامغان واگذار شد
رئیس راه و شهرسازی دامغان:

۱۱۰۰ قطعه زمین ویلایی برای نهضت ملی مسکن در دامغان واگذار شد

دامغان- رئیس راه و شهرسازی دامغان از واگذاری یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین به صورت ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد.

مهدی هراتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه زمین های نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در شهرستان دامغان اهدا می شود، بیان کرد: آئین قرعه کشی برای یک هزار ۱۰۰ قطعه زمین طی مراسمی با حضور مسئولان راه و شهرسازی شهرستان دامغان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه کسانی که آورده نقدی درباره نهضت ملی مسکن را داشته اند، در این طرح مشارکت داده شده اند، تاکید کرد: در یک سایت ۴۸ هکتاری یک هزار و ۱۰۰ زپقطعه زمین به صورت ویلایی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان همچنین با بیان اینکه به این افراد ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت هم پرداخت می‌شود گفت: تاکنون ۳۵۰ قطعه به ۳۵۰ نفر زمین واگذار شده است.

هراتی با اشاره به اینکه کسانی که واگذاری وجه نداشته اند عملاً رد درخواست شده و نمی توانند از مزیت های زمین ویلایی و هر نوع دریافت زمین دیگری استفاده کنند، تاکید داشت: این افراد در قرعه کشی زمین های ویلایی نیز مشارکت داده نمی شوند.

وی ضمن بیان اینکه از مردم درخواست می کنیم که هر چه سریعتر وجه ابتدایی را واریز و همچنین مدارک خودشان را نیز کامل کنند، ابراز کرد: در صورت تکمیل مدارک زمین به متقاضیان تعلق می گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان با اشاره به اینکه ساخت مسکن ویلایی در این شهرستان در قطعات ۱۶۰ متری خواهد بود گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دامغان یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۷۴ نفر خانواده دامغانی واجد شرایط شناخته شدند که صاحب مسکن ویلایی می شوند.

کد خبر: ۲۵۱٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha