۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
اکران آنلاین فیلم جذاب ملاقات خصوصی در فیلیمو

اکران آنلاین فیلم جذاب ملاقات خصوصی در فیلیمو

فیلم ملاقات خصوصی داستانی عاشقانه عجیبی دارد که با بازی محوری پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا روایت می‌شود.

به گزارش بازار، فیلم ملاقات خصوصی داستانی عاشقانه عجیبی دارد که با بازی محوری پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا روایت می‌شود. عشق از راه دور. از ملاقات تا زندان. داستان جوان باهوشی که از یک تبهکاری و سوءاستفاده کردن از ملاقات‌هایش به عشق می‌رسد: «این چه دوست‌داشتنیه که اگه خلاف نکنیم به هم نمی‌رسیم؟»

 

عوامل و بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقا کاشی و حسین پارسایی بازیگران ملاقات خصوصی هستند.

فیلمنامه فیلم ملاقات خصوصی بصورت مشترک توسط امید شمس و علی سرآهنگ نوشته شده روایتگر داستانی عاشقانه است. همچنین بهمن ارک کارگردان فیلم تحسین‌شده «پوست» بعنوان مشاور کارگردان در این پروژه سینمایی حضور دارد و علی مجیدی سرمایه‌گذار فیلم است.

عوامل و دست‌اندرکاران فیلم هم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: بهرام دهقان، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: سارا خالدی، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، مدیر تولید : اسماعیل کلبی آبادی، دستیار یک و برنامه ریز: علی درخشنده، عکاس: محمد بدرلو، بازنویسی فیلمنامه: امید شمس، بهمن ارک، نادره سادات سرکی.

 

 

پخش ملاقات‌خصوصی در فیلیمو

بعد از کش و قوس‌های بسیار، فیلم خوب ملاقات خصوصی به فیلیمو آمد. فیلمی که توانست در گیشه فروش بیش از ۷ میلیارد را تجربه کند و رضایت مخاطبان را در جشنواره فیلم فجر داشته باشد. این فیلم عاشقانه را در فیلیمو ببینید و از دیدن آن در کنار خانواده خود لذت ببرید.

 

images_1698314553_653a3939bd2e7.png

جایزه های فیلم ملاقات خصوصی
 

امیر بنان | سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران | چهلمین جشنواره فیلم فجر – ۱۴۰۰
انصراف از رقابت در بخش‌های دیگر

امیر بنان | جایزه بهترین فیلم | بیست و دومین جشن حافظ – ۱۴۰۲
امید شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ | جایزه بهترین فیلمنامه | بیست و دومین جشن حافظ – ۱۴۰۲

پرناز ایزدیار | جایزه بهترین بازیگر زن | جشنواره آکادمی افسانه زندگی – ۲۰۲۲
امیر بنان | بهترین فیلم | هشتمین جشنواره فیلم شهر – ۱۴۰۱

حرف‌های سازندگان فیلم در جشنواره فجر

امید شمس کارگردان: همه شخصیت‌های این فیلم در شرایطی قرار می‌گیرند که متعلق به آن نیستند و حالا همگی در زندان با یکدیگر رو به رو می‌شوند. ما برای پروژه‌ای کاری در زندان‌ها مشغول به کار بودیم که در آن‌جا شاهد واقعیاتی بودیم که ما را به سمت نگارش این فیلمنامه سوق داد. محله‌ای که در فیلم می‌بینید محل زندگی خود من بود و چون من خودم در جنوب تهران بزرگ شدم؛ دوستان بسیاری داشتم که در زندان بودند و در زیست شخصی خودم شاهد این ماجراها بودم. به این فکر می‌کردیم که کار ما بستری عاشقانه دارد و سعی کردیم از چیزهایی که ما را از این فضا دور می‌کند اجتناب کنیم. باید بگوییم که این فیلم ماحصل کاری گروهی است.

رویا تیموریان: من با خواندن فیلمنامه متوجه می‌شوم که فیلم ارزش همکاری دارد و یا خیر. من به جوانان امید بسیاری دارم و دیواری میان خودم و آن‌ها نمی‌بینم و دوست دارم که با آنان همکاری و تعامل داشته باشم. امید شمس آینده درخشانی خواهد داشت.

هوتن شکیبا: این کاراکتر بسیار از من دور بود. برای نزدیک شدن به نقش سری به زندان زدم و به تماشای مستندهای مختلف نشستیم. چیزی که برای من نقطه عطف احساسی بود این بود که بعد از کار ما افرادی در این زندان محبوس می‌شوند که به‌لحاظ احساسی حال بد و تلخی داشتند.

پریناز ایزدیار: این فیلم شاید فقط از نظر لوکیشن به «ابد و یک روز» شبیه است اما شخصیت‌ ۲ کاراکتر بسیار از هم فاصله دارند. من با کارگردان کار با تعامل توانستیم به شخصیتی که در فیلم بود، برسیم.

images_1698314569_653a3949598a6.png

 در آخر

فیلم ملاقات خصوصی از آن جنس فیلم هایی است که بیننده را پای نمایشگر میخکوب میکند. این فیلم با واکنش های مثبت بسیاری روبرو شد و بینندگان آن از تماشای آن راضی بوده اند. حال شما میتوانید به تماشای این فیلم جذاب بنشینید و از دیدن یک عاشقانه جدید لذت ببرید.

«نویسنده : مجید عباس نژاد»

کد خبر: ۲۵۱٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha